دکتر مجتبی مقصودی

دانشیار رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی


دانشیار رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
فراخوان نشست دانش آموختگان علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی         انجمن علوم سیاسی ایران در نظر دارد سلسله نشست های دانش آموختگان علوم سیاسی دانشگاههای مختلف را برگزار نماید. در همین راستا و در پی برگزاری نشست "یاد ایام" ویژه دانش آموختگان علوم سیاسی دانشگاه تهران که در تاریخ  1392/11/9  در محل خانه اندیشمندان علوم انسانی انجام پذیرفت و مورد استقبال قابل توجه دانش آموختگان آن دانشگاه - که بسیاری از آنها پس از گذشت سالها و بعضا دو دهه یا بیشتر همدیگر را می دیدند- قرار گرفت، در نظر است در دومین گام از این نشست های صمیمی، نشست دانش آموختگان علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در بهار سال 1393 برگزار گردد. لذا از عزیزان علاقمند به حضور در این نشست که حداقل در یکی از مقاطع تحصیلی در رشته علوم سیاسی ( و گرایش های مختلف آن) فارغ التحصیل شده اند، درخواست می گردد حداکثر تا 1392/12/25 رزومه خود را به آدرس پست الکترونیکی ذیل ارسال نمایند.   MADJIDKHORSHIDI@YAHOO.COM                                            همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127927747 (دکتر مجید خورشیدی) و یا با دفاتر انجمن علوم سیاسی ایران تماس حاصل فرمائید.

نظرات  (۱)

سلام استاد
چرا انجمن امسال فراخوانی برای همایش سالیانه ندارد؟ اصلا همایش سال 93 برگزار می شود؟ بهتر نیست به جای برگزاری یاد ایام به فکر امروز باشید؟
پاسخ:
سلام بر شما تشکر از لطفتان که در این وانفسا به فکر کارهای انجمن هستید مذاکراتی برای برگزاری همایش در ابعاد بین المللی در جریان است در صورتی که این مذاکرات قرین توفیق نشد برگزاری همایش را با فعالیت در سطح ملی و با کمی تاخیر به انجام می رسانیم.